28
Okt
2007

Lässige Gegnerinnen

Die lässigsten Gegnerinnen finde ich diejenigen, die mir auf dem Feld versuchen die Regeln zu erklären:
"Du dörfsch im Fall nöd a min Rugge anecho"
Hm, ich wusste nicht, dass in der 2. Liga spezielle Regeln gelten... :) Finger
Naja, wir haben auch ohne Rückenkontakt gewonnen...
Wandolido - 28. Oktober, 17:21

und du dörfsch im fall nöd so hart spielä. will di internationali härti gilt nöd idä 2. liga.

super sach! häsch buächt?

sonderbar - 28. Oktober, 18:10

hehe... isch im fall rächt harmlos xi wasi gmacht han, i bin nume mit de schultere cho drucke cho und die ander hät scho afange bäägge... pfff...
jo, es schöns gool und 3 assist... :)

aushaltbar
dankbar
einschlafbar
fesselbar
fragbar
geniessbar
haarausreisbar
mein blog und ich
mein Kleiner und ich
planbar
schmunzelbar
sehbar
tickbar
ueberdenkbar
unaushaltbar
undefinierbar
... weitere
Profil
Abmelden
Weblog abonnieren